Hidasta elämää -hyvinvointibrändin osakkaaksi maailmalla menestynyt yritysjohtaja Niko Nordström

Vuonna 2007 Facebookista ampaissut hyvinvointibrändi Hidasta elämää saa vahvistusta omistukseen ja hallitukseen Niko Nordströmistä, joka on tehnyt pitkän uran musiikkibisneksessä levy-yhtiöiden toimitusjohtajana Suomessa ja maailmalla

Hidasta elämää on koko sen taipaleensa ajan ollut brändin perustajien Sanna Wikströmin ja Pequ Niemisen omistuksessa. Kaksikko avasi hidastaelamaa.fi -sivuston vuonna 2010 ja taustayhtiö perustettiin 2014. Niko Nordströmin ammatillinen näkemys ja vahva kiinnostus henkistä hyvinvointia kohtaan tulevat vahvistamaan Hidasta elämää Suomi Oy:n toimintaa ja tulevaisuuden näkymiä.

Niko Nordström on viimeiset vuodet toiminut maailman kuudenneksi suurimmalla musiikkimarkkinalla Warner Music Australasian presidenttinä. Palattuaan vuodenvaihteessa takaisin Suomeen Warner Music Finlandin toimitusjohtajaksi, Nordström toi mukanaan henkisen hyvinvoinnin tuulahduksen toiselta puolelta maapalloa.

– Ilman panostusta henkiseen hyvinvointiin on miltei mahdotonta menestyä tai kokea hyvää elämää. Haluan olla mukana vahvistamassa ja laajentamassa henkisen hyvinvoinnin kenttää Suomessa. Hidasta elämää on loistava ja arvostettu brändi sen eteenpäin viemiseen, Nordström sanoo.

Uuden vahvistuneen omistuksen kautta Hidasta elämää jatkaa yhä tarmokkaammin missiotaan parantaa ihmisten kokemusta elämästä.

– Olemme enemmän kuin pelkkä media. Pidämme missiotamme tärkeämpänä ja ohjaavampana tekijänä kuin yhden liiketoiminta-alueen valitsemista: etsimme koko ajan uusia formaatteja ja kumppaneita, joiden kanssa voimme viedä missiotamme eteenpäin,sanoo Hidasta elämää Suomi Oy:n hallituksen puheenjohtaja ja päätoimittaja Sanna Wikström.

– Olen työskennellyt Nikon kanssa musiikin ja huippuartistien parissa yli 20 vuotta ja arvostan häntä suuresti niin ammattilaisena kuin ystävänä. Nikon mukaan tuleminen kääntää uuden sivun Hidasta elämää -hyvinvointimedian tarinassa. Kiinnostus hyvinvointia kohtaan on lisääntynyt valtavasti ja siihen tarpeeseen pyrimme vastaamaan jatkossakin laadukkailla mediasisällöillä, tuoteperhettä kehittämällä ja uusia yhteistyökumppaneita etsimällä, sanoo Hidasta elämää Suomi Oy:n toimitusjohtaja Pequ Nieminen.

Vuonna 2010 perustettu nettisivusto hidastaelamaa.fi on kasvanut Suomen suurimmaksi hyvinvointikanavaksi. Vuonna 2020 sivustolla vieraili 3,7 miljoonaa kävijää ja sen sosiaalisen median kanavia seuraa yli 400 000 ihmistä. Sivuston taustayhtiö Hidasta elämää Suomi Oy tuottaa verkkosisällön lisäksi omia hyvinvointituotteita sekä kirjoja yhteistyössä Otavan kanssa. Osana yhtiön liiketoimintaa on vahvassa kasvussa oleva verkkokauppa Hidasta elämää -puoti.

 

Kalenterit OSTA 3 MAKSA 2
PUOTIIN
close-image