Hidasta elämää on Suomen suurin kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin media, jonka tuottama sisältö auttaa ihmisiä parantamaan kokemusta elämästä. Onko sinulla tuote, palvelu, brändi tai missio, joka on samansuuntainen? Voisimmeko olla yhdessä luomassa suomalaisille parempaa elämää?
Hidasta elämää on hyvinvointimedia, jonka sisällön tuottajina toimivat kokonaisvaltaista hyvinvointia lisäävät asiantuntijat ja bloggarit. Lukijamme ovat kiinnostuneita henkisestä kasvusta ja kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista.
Hidasta elämää sai alkunsa Facebookista vuonna 2007. Tällä hetkellä Facebook-sivuamme on tykännyt yli 200 000 oman elämänrytmin etsijää, Instagramissa on yli 230 000 fiilistelijää (@hidasta), Hidasta rakkautta -sivulla seuraajia on yli 60 000 ja sivustolla vierailee yli 100 000 eri lukijaa viikossa. Me, median perustajat, olemme omalta osaltamme mahdollistamassa sitä, että kokonaisvaltainen – ja etenkin henkinen – hyvinvointi lisääntyy Suomessa. Katso Pequn ja Sannan video, jossa he kertovat sivuston synnystä ja missiosta. Video löytyy tästä linkistä. Toimituksen kokoonpanon löydät täältä.
Suositun Hidasta elämää -kirjaperheen kirjat löydät täältä.
Hidasta elämää -uutiskirje ilmestyy viikottain tilaajille ilmaiseksi meilillä.
Lataa ilmainen mobiilisovellus täältä.
Jos sinä, tuotteesi tai palvelusi jaatte saman arvomaailman Hidasta elämää -sivuston kanssa, tavoitat kauttamme yli 1 000 000 eri lukijaa kuukaudessa, joista 87% on naisia. Hidasta elämää -someyhteisöissä on yli 500 000 jäsentä.
Voit olla meihin yhteydessä, mikäli Hidasta elämää tuntuu juuri sinun kanavaltasi!
Hidasta elämää -median mainospaikat (alv. 0%)
- Boksi 300×250: CPM 7€
- Desktop 468×400 CPM 7 €
- Desktop 300×600 CPM 7 €
- Desktop 980×400 CPM 20 €
- Mobiili 300×300 CPM 14 €
- Mobiili 300×431 CPM 20 €
- Mobiili 300×600 CPM 20 €
- Video: CPM – (tulossa)
- Cross screen paraati 980×400 & 300×300 CPM 17 €
Kampanjan minimihinta 750€
Bannerit pyörivät mainoskarusellissa, mutta tietyt mainospaikat on mahdollista ostaa myös kokonaan omaan käyttöön. CPM tarkoittaa tuhannen näyttökerran hintaa. Huom! Asiakas toimittaa aineiston valmiina, hintoihin ei sisälly bannereiden suunnittelu eikä tekeminen.
Advertoriaalit
- Toimitettu kertajulkaisu 2 500€/artikkeli (+toimitustyö)
Yksi artikkeli sisältää kokonaisuudessaan maksimissaan 3 000 merkkiä.
Artikkeli, kolumni, blogipostaus tai vastaava Vieraskynä-palstalle
- Kertajulkaisu 1300€/postaus
Yksi postaus sisältää kokonaisuudessaan maksimissaan 3 000 merkkiä.
Vieraskynä on tarkoitettu hyvinvointia edistäville ammatinharjoittajille; hoitajille, terapeuteille, valmentajille jne. Kysy myynnistä hintaa useamman julkaisun sarjalle.
Hidasta elämää -uutiskirje
Hidasta elämää -uutiskirjeen tilaajille lähetettävä sähköposti ilmestyy viikottain ja sen tilaajamäärä on 30 000
- Hinta/kerta 1 000€ (mainosmuoto 660*200 px) tai sisältönosto 1 200€
- Erikoisnumero esim. tapahtumalle 2000€ sis.tuotannon
Kilpailut
- Lukijakilpailun järjestäminen somessa 3 000€ (FB + IG, kilpailuaika viikon)
- Lukijakilpailun järjestäminen joko Facebookissa tai Instagramissa 2000€ (kilpailuaika viikon)
- Kaupallisen viestin julkaiseminen Hidasta elämää -Facebook-sivulla alkaen 1 000€ (viestin suunnittelu yhdessä toimituksen kanssa sivuston eettistä ohjeistusta noudattaen). Huom! Mahdollista vain osana isompaa kampanjaa.
- Kaupallisen kuvan ja viestin julkaiseminen Hidasta elämää -Instagramissa @hidasta 1000€ (viestin suunnittelu yhdessä toimituksen kanssa sivuston eettistä ohjeistusta noudattaen)
- Instagram-kuvan suunnittelu ja toteutus Hidasta elämää -kanavaan 200€ (jos mainostaja haluaa kuvat omaan käyttöön, hinta määritellään erikseen)
- Kaupallinen Instagram-stoori 1200€ + suunnittelu ja toteutus
Sivuston kävijämäärät
- Katselukertoja viikossa yli 200.000
- Käyttäjiä vuodessa 3.4 miljoonaa
Lukijoiden ikäprofiili
– Naisia 88%
– Keski-ikä 42 vuotta
Facebook-kattavuus
- Seuraajat yli 205 000
- Julkaisun nähneet 1 000 000/viikossa
- Suomen suosituin lifestyle-media sosiaalisen median kanavissa
- Hidasta rakkautta -sivu 60 000 seuraajaa
- Hidasta viisautta -sivu 14 000 seuraajaa
- Hidasta sinkkuelämää -ryhmä 7000 jäsentä
- Parhaat voimalauseet ja -ajatukset -ryhmä 54 000 jäsentä
- Seuraajat yli 230 000
Asiakkaiden palautteita yhteistyöstä
”Hidasta elämää -vieraskynäblogi on ylittänyt odotuksemme. Lähdimme tavoittelemaan tunnettuuden kasvua mielen hyvinvoinnista kiinnostuneiden parissa. Blogiemme saamat kymmenet tuhannet lukukerrat ovat taatusti sen tehneet. Suoria yhteydenottoja ja ajanvarauksiakin on saatu blogien innoittamana.
Hienona ekstrana tavoitteiden päälle olemme saaneet ykkösrivin medioilta haastattelupyyntöjä Hidasta elämää -blogien innoittamana, joka on tarkoittanut ansaittua medianäkyvyyttä kymmenien tuhansien silmäparien verran.”
– Tatu Raitis, Markkinointipäällikkö, Recuror (Lue lisää täältä)
“Yhteistyö Hidasta elämää -yhteisön kanssa toimi mutkattomasti ja meillä oli yhteistyöstä alusta asti positiivinen fiilis. Sisältömarkkinoinnin toteutuksessa huomioitiin hienosti sekä brändimme identiteetti että Hidasta elämää -verkkoyhteisö, jonka tekijät tuottavat sisältöjä sydämellä ja lukijansa tuntien. Lopputulos oli onnistunut ja sen vahvistaa myös analytiikka. Saimme yhteistyön kautta kustannustehokkaalla tavalla huimasti liikennettä kampanjasivullemme, ja mikä tärkeintä, liikenne konvertoitui myös uusiksi rekisteröityneiksi käyttäjiksi.” – Hanna Walldén, Content Manager, Storytel FI
“Kyllä teillä vaan on merkittävä vaikutus yleisöönne. Perjantaina oli todellinen kävijäpiikki sivustollamme ja myös Facebook-sivutykkäykset lisääntyivät selvästi. Hidasta elämää Facebookissa julkaistu postaus generoi meille kävijöitä reilu 10 000. Aivan loistava tulos! Muutenkin sivuiltanne tulleet kävijät ovat olleet merkittävässä roolissa kävijämäärissä. Kamppis on jo tässä vaiheessa tuottanut selvää tulosta. Kiitos!” – Satu Halla, viestintäpäällikkö, Smartum
“Hidasta elämää -sivustolla ollut banneri auttoi löytämään Lootuskaupalle uusia asiakkaita. Meillä oli välillä käytössä myös alennuskoodi, joka toimi yli odotusten. Terveen elämän puolesta -advertoriaalisarja toteutettiin kolmikantayhteistyönä Biomedin kanssa. Yhteistyö toimi loistavasti, ja saimme Biomedin tuotteille hienosti näkyvyyttä sekä Lootuskaupalle uusia asiakkaita – jopa siinä määrin, että muutama jutussa esiintynyt tuote loppui varastosta kesken kaiken ja piti nopeasti tilata lisää! Ja kun tekstit jäävät elämään sosiaalisessa mediassa, niillä on myös pitkäaikaista merkitystä myyntiin. Yrityksen brändille on hyväksi näkyä laadukkaalla sivustolla, jonka jutut leviävät ja puhuttavat nopeasti sosiaalisessa mediassa.” – Emili Osara, kauppias, Lootuskauppa
”Jo ensimmäisen Terveen elämän puolesta -advertoriaalisarjan alettua aloimme välittömästi huomata merkittävää myynnin kasvua verkkokauppojen kautta, mutta todellinen ja pysyvä ero myynnissä alkoi näkyä vasta ensimmäisen juttusarjan puolivälissä, jolloin olimme saaneet selkeästi uusia käyttäjiä tuotteillemme sekä mainetta laadukkaana luontaistuotealan tukkuna. Toisen Terveen elämän puolesta -sarjan alettua oli sama nähtävissä uudestaan – mutta entistä vahvempana – sillä ensimmäisen vuoden myynnin kasvu tapahtui muutaman verkkokaupan kautta. Kasvua oli kuitenkin nähtävissä lähes kaikissa verkkokauppa-asiakkaissamme kampanjan aikana. Lisäksi koemme tänä päivänäkin suurta hyötyä Terveen elämän puolesta -artikkeleista esim. parantuneena ja ilmaisena Google-näkyvyytenä: Kokeile esimerkiksi kirjoittaa googleen tämän vuoden hittikasvi vehnänoras ja katso kuinka artikkelimme tulee esiin!” – Elias Jaakkola, toimitusjohtaja, Biomed
Yhteystiedot
Sisältömarkkinointi ja muu kaupallinen yhteistyö. Ole rohkeasti yhteydessä kun haluat jutella tuotteesi, palvelusi tai brändisi markkinoinnista Hidasta elämää -kanavissa.
Heitä sähköpostilla. Pyydä tarjousta. Olemme kiinnostuneita kaiken kokoisesta yhteistyöstä. Myös bannerikampanjat onnistuvat!
Kumppanivastaava: sanna.valkeejarvi(at)hidastaelamaa.fi / 040 554 8535
Sivuston omistaa
Verkkopuodin tilauksiin ja Hetki itselle -äänipalveluun liittyvissä asioissa ole yhteydessä asiakaspalvelu@hidastaelamaa.fi
Hidasta elämää® on rekisteröity tavaramerkki, jonka käyttäminen ilman merkinhaltijan lupaa on kielletty.