Mediakortti 2018

Hidasta elämää on Suomen suurin kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin media, jonka tuottama sisältö auttaa ihmisiä parantamaan kokemusta elämästä. Onko sinulla tuote, brändi tai missio, joka on samansuuntainen? Voisimmeko olla yhdessä luomassa suomalaisille parempaa elämää?

Hidasta elämää on hyvinvointimedia, jonka sisällön tuottajina toimivat kokonaisvaltaista hyvinvointia lisäävät asiantuntijat ja bloggarit. Lukijamme ovat kiinnostuneita henkisestä kasvusta ja kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista.

Hidasta elämää sai alkunsa Facebookista vuonna 2007. Tällä hetkellä Facebook-sivuamme on tykännyt 170 000 oman elämänrytmin etsijää, Instagramissa on 80 000 fiilistelijää (@hidasta), Hidasta rakkautta -sivulla tykkääjiä on yli 46 000 ja sivustolla vierailee keskimäärin 100 000 eri lukijaa viikossa. Me, median perustajat, olemme omalta osaltamme mahdollistamassa sitä, että kokonaisvaltainen – ja etenkin henkinen – hyvinvointi lisääntyy Suomessa.

Suositun Hidasta elämää -kirjaperheen kirjat löydät täältä.

Hidasta elämää -klubin klubikirje ilmestyy viikottain tilaajille ilmaiseksi meilillä.

Jos sinä, tuotteesi tai palvelusi jaatte saman arvomaailman Hidasta elämää -sivuston kanssa, tavoitat kauttamme yli 500 000 eri lukijaa kuukaudessa, joista 87% on naisia. Hidasta elämää -Facebook-yhteisöissä on yli 240 000 jäsentä.

Voit olla meihin yhteydessä, mikäli Hidasta elämää tuntuu juuri sinun kanavaltasi!

Hidasta elämää -median mainospaikat (alv. 0%)

  • Paraati 980×400: CPM 35€
  • Panoraama 980×120: CPM 8€
  • Boksi 300×250: CPM 7€
  • Mobiili 300×300 CPM 18€
  • Video: CPM 25€

Kampanjan minimihinta 500€

Bannerit pyörivät mainoskarusellissa, mutta tietyt mainospaikat on mahdollista ostaa myös kokonaan omaan käyttöön. CPM tarkoittaa tuhannen näyttökerran hintaa. Huom! Asiakas toimittaa aineiston valmiina, hintoihin ei sisälly bannereiden suunnittelu eikä tekeminen.

Advertoriaalit

  • Toimitettu kertajulkaisu 2 500€/artikkeli (+toimitustyö)

Yksi artikkeli sisältää kokonaisuudessaan maksimissaan 3 000 merkkiä.

Kolumnikirjoitus Vieraskynä-palstalle

  • Kertajulkaisu 1000€/postaus

Yksi postaus sisältää kokonaisuudessaan maksimissaan 3 000 merkkiä.

Vieraskynä on tarkoitettu hyvinvointia edistäville ammatinharjoittajille; hoitajille, terapeuteille, valmentajille jne.

Hidasta elämää -klubin klubikirje

Hidasta elämää -klubin jäsenille lähetettävä klubikirje ilmestyy viikottain ja sen tilaajamäärä on 20 000 

  • Hinta/kerta 1 000€ (mainosmuoto 660*200 px) tai sisältönosto 1 200€
  • Erikoisnumero esim. tapahtumalle 1500€

Sponsoroitu kyselytesti

  • Kuukauden testi 8 000€ (+toimitustyö)

Kilpailut

  • Lukijakilpailun järjestäminen somessa 3 000€ (kilpailuaika viikon) Huom! Kattavuustakuu min. 100 000 (reach).

Facebook

  • Kaupallisen viestin julkaiseminen Hidasta elämää -Facebook-sivulla alkaen 1 000€ (viestin suunnittelu yhdessä toimituksen kanssa sivuston eettistä ohjeistusta noudattaen). Huom! Mahdollista vain osana isompaa kampanjaa.

Instagram

  • Kaupallisen kuvan ja viestin julkaiseminen Hidasta elämää -Instagramissa @hidasta 500€ (viestin suunnittelu yhdessä toimituksen kanssa sivuston eettistä ohjeistusta noudattaen)
  • Instagram-kuvan suunnittelu ja toteutus 200€
Hintoihin lisätään alv. 24%. Hinnat eivät sisällä mainosbannerin graafista suunnittelua eivätkä kuvia advertoriaaleihin. Kampanjasuunnittelu laskutetaan erikseen.

Kävijämäärät

  • Uniikkeja kävijöitä viikossa noin 100 000
  • Sivulatauksia viikossa noin 500 000

Lukijoiden ikäprofiili

– Naisia 87%
– Keski-ikä 38 vuotta

Katso lukijaprofiili  ”Hanna 38” tästä.

Facebook-kattavuus

Instagram

  • Seuraajat 80 000

Asiakkaiden palautteita yhteistyöstä

”Yhteistyö Nostemedian ja Hidasta elämää -yhteisön kanssa toimi mutkattomasti ja meillä oli yhteistyöstä alusta asti positiivinen fiilis. Sisältömarkkinoinnin toteutuksessa huomioitiin hienosti sekä brändimme identiteetti että Hidasta elämää -verkkoyhteisö, jonka tekijät tuottavat sisältöjä sydämellä ja lukijansa tuntien. Lopputulos oli onnistunut ja sen vahvistaa myös analytiikka. Saimme yhteistyön kautta kustannustehokkaalla tavalla huimasti liikennettä kampanjasivullemme, ja mikä tärkeintä, liikenne konvertoitui myös uusiksi rekisteröityneiksi käyttäjiksi.”  – Hanna Walldén, Content Manager, Storytel FI

”Kyllä teillä vaan on merkittävä vaikutus yleisöönne. Perjantaina oli todellinen kävijäpiikki sivustollamme ja myös Facebook-sivutykkäykset lisääntyivät selvästi. Hidasta elämää Facebookissa julkaistu postaus generoi meille kävijöitä reilu 10 000. Aivan loistava tulos! Muutenkin sivuiltanne tulleet kävijät ovat olleet merkittävässä roolissa kävijämäärissä. Kamppis on jo tässä vaiheessa tuottanut selvää tulosta. Kiitos!” – Satu Halla, viestintäpäällikkö, Smartum

“Hidasta elämää -sivustolla ollut banneri auttoi löytämään Lootuskaupalle uusia asiakkaita. Meillä oli välillä käytössä myös alennuskoodi, joka toimi yli odotusten. Terveen elämän puolesta -advertoriaalisarja toteutettiin kolmikantayhteistyönä Biomedin kanssa. Yhteistyö toimi loistavasti, ja saimme Biomedin tuotteille hienosti näkyvyyttä sekä Lootuskaupalle uusia asiakkaita – jopa siinä määrin, että muutama jutussa esiintynyt tuote loppui varastosta kesken kaiken ja piti nopeasti tilata lisää! Ja kun tekstit jäävät elämään sosiaalisessa mediassa, niillä on myös pitkäaikaista merkitystä myyntiin. Yrityksen brändille on hyväksi näkyä laadukkaalla sivustolla, jonka jutut leviävät ja puhuttavat nopeasti sosiaalisessa mediassa.” – Emili Osara, kauppias, Lootuskauppa

”Jo ensimmäisen Terveen elämän puolesta -advertoriaalisarjan alettua aloimme välittömästi huomata merkittävää myynnin kasvua verkkokauppojen kautta, mutta todellinen ja pysyvä ero myynnissä alkoi näkyä vasta ensimmäisen juttusarjan puolivälissä, jolloin olimme saaneet selkeästi uusia käyttäjiä tuotteillemme sekä mainetta laadukkaana luontaistuotealan tukkuna. Toisen Terveen elämän puolesta -sarjan alettua oli sama nähtävissä uudestaan – mutta entistä vahvempana – sillä ensimmäisen vuoden myynnin kasvu tapahtui muutaman verkkokaupan kautta. Kasvua oli kuitenkin nähtävissä lähes kaikissa verkkokauppa-asiakkaissamme kampanjan aikana. Lisäksi koemme tänä päivänäkin suurta hyötyä Terveen elämän puolesta -artikkeleista esim. parantuneena ja ilmaisena Google-näkyvyytenä: Kokeile esimerkiksi kirjoittaa googleen tämän vuoden hittikasvi vehnänoras ja katso kuinka artikkelimme tulee esiin!” – Elias Jaakkola, toimitusjohtaja, Biomed

Yhteystiedot

Sisältömarkkinointi ja muu kaupallinen yhteistyö. Ole rohkeasti yhteydessä ideasi kanssa.
Heitä sähköpostilla. Pyydä tarjousta. Olemme kiinnostuneita kaiken kokoisesta yhteistyöstä.

Pequ Nieminen
 pekka@hidastaelamaa.fi

 

Display- ja videokampanjat:

Nostemedia/Sari Krause
040 451 6519

sari@nostemedia.fi

Sivuston omistaa

Hidasta_elamaa_suomi_oy_logo-03

info@hidastaelamaa.fi

(verkkopuotiin liittyvissä asioissa ole yhteydessä puoti@hidastaelamaa.fi)

Hidasta elämää® on rekisteröity tavaramerkki, jonka käyttäminen ilman merkinhaltijan lupaa on kielletty.