Mediakortti 2017

Hidasta elämää -kanava tuottaa sisältöä, joka auttaa ihmisiä parantamaan kokemusta elämästä. Onko sinulla tuote, brändi tai missio, joka on samansuuntainen? Voisimmeko olla yhdessä luomassa suomalaisille parempaa elämää?

Hidasta elämää -sivusto on hyvinvoinnin kanava, jonka sisällön tuottajina toimivat kokonaisvaltaista hyvinvointia lisäävät asiantuntijat ja bloggarit. Lukijamme ovat kiinnostuneita henkisestä kasvusta ja kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista.

Hidasta elämää sai alkunsa Facebookista vuonna 2007. Tällä hetkellä Facebook-sivuamme on tykännyt 152 000 oman elämänrytmin etsijää, Instagramissa on 52 000 fiilistelijää (@hidasta) ja sivustolla vierailee keskimäärin 150 000 eri lukijaa viikossa. Me, kanavat perustajat, olemme omalta osaltamme mahdollistamassa sitä, että kokonaisvaltainen – ja etenkin henkinen – hyvinvointi lisääntyy Suomessa.

Artikkeleiden, blogien ja muiden tekstien lisäksi Hidasta elämää -kanavassa voi nauttia myös netti-TV -sisällöstä. Hetki itselle -verkkolehti ilmestyy viikottain tilaajille ilmaiseksi meilillä.

Jos sinä, tuotteesi tai palvelusi jaatte saman arvomaailman Hidasta elämää -sivuston kanssa, tavoitat kauttamme yli 500 000 eri lukijaa kuukaudessa, joista 86% on naisia. Hidasta elämää -Facebook-yhteisössä on yli 150 000 jäsentä.

Voit olla meihin yhteydessä, mikäli Hidasta elämää tuntuu juuri sinun kanavaltasi!

 

Hidasta elämää -kanavan mainospaikat (alv. 0%)

  • 980×400: CPM 35€
  • Panoraama 980×120: CPM 7€
  • Boksi 300×250: CPM 6€
  • Video: CPM 25€

Kampanjan minimihinta 250€

Bannerit pyörivät mainoskarusellissa, mutta tietyt mainospaikat on mahdollista ostaa myös kokonaan omaan käyttöön. CPM tarkoittaa tuhannen näyttökerran hintaa. Huom! Asiakas toimittaa aineiston valmiina, hintoihin ei sisälly bannereiden suunnittelu eikä tekeminen.

Advertoriaalit

  • Toimitettu kertajulkaisu 2 000€/artikkeli (+toimitustyö)

Yksi artikkeli sisältää kokonaisuudessaan maksimissaan 3 000 merkkiä.

Kolumnikirjoitus Vieraskynä-palstalle

  • Kertajulkaisu 450€/postaus

Yksi postaus sisältää kokonaisuudessaan maksimissaan 3 000 merkkiä.

Vieraskynä on tarkoitettu hyvinvointia edistäville ammatinharjoittajille; hoitajille, terapeuteille, valmentajille jne.

Hetki itselle -verkkolehti

Verkkolehti ilmestyy viikottain ja sen tilaajamäärä on n. 12 000 

  • Hinta/kerta 1 000€ (mainosmuoto 660*200 px) tai sisältönosto 1 200€

Sponsoroitu kyselytesti

  • Kuukauden testi 8 000€ (+toimitustyö)

Kilpailut

  • Lukijakilpailun järjestäminen 2 000€  (kilpailuaika kuukauden)
  • Lukijakilpailun järjestäminen 3 000€ (kilpailuaika 1,5 kuukautta)

Facebook

  • Kaupallisen viestin julkaiseminen Hidasta elämää -Facebook-sivulla alkaen 500€ (viestin suunnittelu yhdessä toimituksen kanssa sivuston eettistä ohjeistusta noudattaen). Huom! Mahdollista vain osana isompaa kampanjaa.

Instagram

  • Kaupallisen kuvan ja viestin julkaiseminen Hidasta elämää -Instagramissa @hidasta 300€ (viestin suunnittelu yhdessä toimituksen kanssa sivuston eettistä ohjeistusta noudattaen)
  • Instagram-kuvan suunnittelu ja toteutus 200€

Tutustu sivustolla toteutettuihin sisältömarkkinointikampanjoihin -> Sisältömarkkinointiopas

Hintoihin lisätään alv. 24%. Hinnat eivät sisällä mainosbannerin graafista suunnittelua eivätkä kuvia advertoriaaleihin. Kampanjasuunnittelu laskutetaan erikseen.

Kävijämäärät

  • Uniikkeja kävijöitä viikossa noin 150 000
  • Sivulatauksia viikossa noin 500 000

Lukijoiden ikäprofiili

– Naisia 86%
– Keski-ikä 38 vuotta

Katso lukijaprofiili  ”Hanna 38” tästä.

Facebook-kattavuus

  • Tykkääjät yli 152 000
  • Julkaisun nähneet 1 000 000/viikossa
  • Suomen ylivoimaisesti suosituin lifestyle-media sosiaalisen median kanavissa (someindex.fi)

Instagram

  • Seuraajat 52 000

Asiakkaiden palautteita yhteistyöstä

”Kyllä teillä vaan on merkittävä vaikutus yleisöönne. Perjantaina oli todellinen kävijäpiikki sivustollamme ja myös Facebook-sivutykkäykset lisääntyivät selvästi. Hidasta elämää Facebookissa julkaistu postaus generoi meille kävijöitä reilu 10 000. Aivan loistava tulos! Muutenkin sivuiltanne tulleet kävijät ovat olleet merkittävässä roolissa kävijämäärissä. Kamppis on jo tässä vaiheessa tuottanut selvää tulosta. Kiitos!” – Satu Halla, viestintäpäällikkö, Smartum

“Hidasta elämää -sivustolla ollut banneri auttoi löytämään Lootuskaupalle uusia asiakkaita. Meillä oli välillä käytössä myös alennuskoodi, joka toimi yli odotusten. Terveen elämän puolesta -advertoriaalisarja toteutettiin kolmikantayhteistyönä Biomedin kanssa. Yhteistyö toimi loistavasti, ja saimme Biomedin tuotteille hienosti näkyvyyttä sekä Lootuskaupalle uusia asiakkaita – jopa siinä määrin, että muutama jutussa esiintynyt tuote loppui varastosta kesken kaiken ja piti nopeasti tilata lisää! Ja kun tekstit jäävät elämään sosiaalisessa mediassa, niillä on myös pitkäaikaista merkitystä myyntiin. Yrityksen brändille on hyväksi näkyä laadukkaalla sivustolla, jonka jutut leviävät ja puhuttavat nopeasti sosiaalisessa mediassa.” – Emili Osara, kauppias, Lootuskauppa

”Jo ensimmäisen Terveen elämän puolesta -advertoriaalisarjan alettua aloimme välittömästi huomata merkittävää myynnin kasvua verkkokauppojen kautta, mutta todellinen ja pysyvä ero myynnissä alkoi näkyä vasta ensimmäisen juttusarjan puolivälissä, jolloin olimme saaneet selkeästi uusia käyttäjiä tuotteillemme sekä mainetta laadukkaana luontaistuotealan tukkuna. Toisen Terveen elämän puolesta -sarjan alettua oli sama nähtävissä uudestaan – mutta entistä vahvempana – sillä ensimmäisen vuoden myynnin kasvu tapahtui muutaman verkkokaupan kautta. Kasvua oli kuitenkin nähtävissä lähes kaikissa verkkokauppa-asiakkaissamme kampanjan aikana. Lisäksi koemme tänä päivänäkin suurta hyötyä Terveen elämän puolesta -artikkeleista esim. parantuneena ja ilmaisena Google-näkyvyytenä: Kokeile esimerkiksi kirjoittaa googleen tämän vuoden hittikasvi vehnänoras ja katso kuinka artikkelimme tulee esiin!” – Elias Jaakkola, toimitusjohtaja, Biomed

Yhteystiedot

Sisältömarkkinointi ja muu kaupallinen yhteistyö. Ole rohkeasti yhteydessä ideasi kanssa.
Heitä sähköpostilla. Pyydä tarjousta. Olemme kiinnostuneita kaiken kokoisesta yhteistyöstä.

Pequ Nieminen
-> pekka@hidastaelamaa.fi <-

 

Display- ja videokampanjat:

Nostemedia/Harri Virtanen
040-3533090
harri@nostemedia.fi

Sivuston omistaa

Hidasta_elamaa_suomi_oy_logo-03

info@hidastaelamaa.fi

Hidasta elämää® on rekisteröity tavaramerkki, jonka käyttäminen ilman merkinhaltijan lupaa on kielletty.

Suomen Vahvimmat