Hidasta elämää -hyvinvointikanava laajenee tuoteperheeksi

Suosittu hidastaelamaa.fi -verkkomedia saa brändinäkyvyyttä useiden tuotelanseerausten myötä. Myyntiin tulevat mm. kirja, terveystuote sekä korttisarja.

”Aikoinaan sivustoa perustettaessa haaveemme oli rakentaa niin vahva lifestyle-brändi, että se voisi kasvaa verkosta myös fyysiseen olomuotoon”, sanoo sivustoa pyörittävän Hidasta elämää Suomi Oy:n toimitusjohtaja Pequ Nieminen. Tuoteperheen ensimmäisiä askeleita otettiin viime viikolla, kun ensimmäinen Hidasta elämää -kirja saapui kauppoihin. Hyvän elämän reseptit -kirjan on kirjoittanut sivuston toinen perustaja Sanna Wikström, ja sen on kustantanut Bonnier-konserniin kuuluva Readme.fi.

Viime viikolla kirjakauppoihin, tavarataloihin ja marketteihin saapuivat myös Hidasta elämää -postikortit, jotka perustuvat sivuston some-kanavissa, Instagramissa ja Facebookissa julkaistuihin voimauttaviin kuviin ja mietelmiin. Postikorttien jakelun hoitaa tuhansia myyntipaikkoja hallinnoiva jyväskyläläinen Karto.

Brändituotteista innovatiivisin on lähipäivinä luontaistuotekauppoihin saapuva Hidasta elämää -terveystuote, Tyyni – rentouttava juomajauhe. Kanadalaisen lääkärin ja tutkijan Craig Hudsonin kehittämä tuote tuodaan markkinoille yhdessä terveystuotealan pioneerin Biomedin kanssa. Luomusertifioidun Tyynin vaikutus perustuu kurpitsansiementen sisältämään tryptofaaniin, josta syntyvä serotoniini parantaa päiväsaikaan mielialaa ja muuntuu pimeänaikaan unta parantavaksi melatoniiniksi. Patentoidun tuotantomenetelmän ja luonnollisen raaka-aineen vuoksi tuotteen vaikutus on huomattavasti tehokkaampi kuin synteettisen tryptofaanin. Rentouttava juomajauhe on maailmanlaajuisesti saanut kiitosta unettomuudesta ja ahdistusta kärsiviltä, etenkin Saksassa ja Tanskassa tuote on ollut valtavassa suosiossa.

Hidasta elämää -sivusto on vuonna 2010 perustettu hyvinvointimedia, jonka sisällöntuottajina toimivat asiantuntijat ja bloggarit. Hyvinvointikanavan ydintoimintaa ovat myös hyvinvointia lisäävät verkkokurssit sekä Hidasta elämää -verkkopuoti. Hidasta elämää on ollut pitkään Suomen vahvin lifestyle-media sosiaalisessa media (Someindex.com). Sillä on 116 000 tykkääjää Facebookissa ja 25 000 seuraajaa Instagramissa. Nettisivustolla käy viikottain 150 000 uniikkia vierailijaa. Hidasta elämää Suomi Oy:n omistavat Pekka Nieminen ja Sanna Wikström.

Aiheeseen liittyviä tuotteita Hidasta elämää -puodissa: